ANONSE KOBIET

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu anonse kobiet. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Ofertę kieruję do młodej i atrakcyjnej dziewczyny.
Gwarantuję wynajęcie mieszkania,pełne utrzymanie i znaczne kieszonkowe.
Nie będę się podawał kwot bo to bez sensu. To od Ciebie oczekuję że ją podasz.
Dziewczyny mażące o przyjaźni czy jakimś uczuciu pomiędzy nią a sponsorem proszę o nie odpowiadanie. Jestem realnym sponsorem i w głowie się mi nie mieści jak inni mągą pisać bzdury o szacunku, przyjażni itp. Drogie panie, żaden sponsor płacą 5000zł lub więcej nie zamierza dawać z siebie czego kolwiek - płacę to dostaję.
Zapraszam realne zdecydowane dziewczyny.
Mam 39 lat, 183 cm, 81 kg, nie mam żadnego problemu z poznawaniem kobiet - szukam tu bo ni chcę się angażować czy wysilać.


Cala Polska - Warszawa, Kraków i mozeinne » SPONSOR DLA PANI
Szukam suki / szmaty.
Za 3 godzinne ostre, chamskie i wulgarne rżniecie dam 2500zł.
Bez zostawiania śladów na ciele.


Mazowieckie - warszawa » SPONSORING GRUPY
Miły zrównoważony 50 latek zasponsoruje bisexualną parę

Cala Polska - Krakow Katowice Wroclaw » SPONSOR DLA PANI
Liczy sie dobry sex .
-duza kasa
-zero ryzyka
szukam zadbanej dyskretnej pani,dziewczyny,kobiety.
Ktora potrzebuje odrobine oderwania od codziennosci zycia.
Zapraszam zdecydowane odwarzne panie . . .


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Jestem normalnym, spokojnym i zrownowazonym facetem, 32 letnim, poszukujacym niezobowiazujacej znajomosci z mloda i sympatyczna dziewczyna.
Nie mam za duzo czasu, ciagle jestem zabiegany ale chetnie odwiedze Cie kilka razy w miesiacu i wspomoge z gory ustalona kwota.
Jesli mieszkasz sama w poblizu Centrum, nie jestes profesjonalistka lecz spokojna ale jednoczesnie otwarta na tego typu znajomosc dziewczyna - odezwij sie prosze.
Spotkania tylko u Ciebie, godziny moga byc rozne, chetnie takze rano i w ciagu dnia.
Lubie oralne igraszki, seks klasyczny, gdzies po glowie chodza mi analne zabawy, wszystko mysle to dogadania - tak by pasowalo nam obojgu.
Czekam na Twoj ruch:)


Dolnośląskie - Wrocław » SZUKAM PRACY
Jesteś zapracowaną kobietą? Nie masz czasu lub siły zająć się swoim mieszkaniem? Potrzebujesz chwili relaksu? Chętnie Ci pomogę. Mogę posprzątać,usunąć drobne usterki,wszystko co sobie życzysz,szybko,sprawnie i dokładnie. Jeśli trzeba mogę być także Twoim kierowcą,partnerem do rozmów,spacerów,kolacji itp. A może miałabyś dla mnie inne propozycje dodatkowej pracy? Jestem otwarty na wszelkie oferty, nawet te nietypowe. Spełnię każde życzenie i marzenie.Gwarantuję pełną dyskrecję i uczciwość. Co do mnie: 39 latek,niebieskooki blondyn,182/85/17,podobno przystojny,zadbany,niepalący,sumienny, pracujący i studiujący jeszcze (zarządzanie) Oczekuję na każdą propozycję,na pewno dojdziemy do porozumienia. Więcej informacji w prywatnych mailach. Pozdrawiam



Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Uwielbiam duże biusty. Rajcuje mnie oddawanie strzałów na wydatny biust z własnej armatki. Spotkania u mnie. Przyjemne z pożytecznym. Jestem przystojnym i wysokim 36-latkiem z Warszawy.

Dolnośląskie - Wrocław » PAN SZUKA GRUPY
Poznam małżeństwo,parę pragnącą wprowadzić nieco urozmaicenia w swe życie erotyczne i spędzić czasem miłe chwile.Chętnie zostanę przyjacielem domu.Mam nadzieję,że oprócz seksu połączy nas również przyjaźń i zaufanie na dłuższy czas.Wiek i wygląd nie jest najistotniejszy.Co do mnie,to jestem podobno przystojnym 42-latkiem,zadbanym,wydepilowanym,niepalącym,blondynem o niebieskich oczach,180/85/17.Więcej informacji na mail.Pozdrawiam



Dolnośląskie - Wrocław » FACET DLA KOBIETY
Witam:).Czy znajdzie się gdzieś miła,w miarę atrakcyjna dziewczyna,kobieta(wiek nie jest najważniejszy,powiedzmy od 17 do 50 lat)pragnąca wyrwać się na chwilę z szarej codzienności i przeżyć miłą przygodę w jakimś uroczym,spokojnym miejscu? Proponuję wspólny wyjazd(2-3 dniowy)w góry,nad jeziorko lub gdziekolwiek zechcesz.Nie jestem milionerem i nie szukam kobiet nastawionych na zysk.Marzy mi się romantyczny wyjazd,spacery,kolacja przy świecach i mile spędzony czas w spokojnej atmosferze.Czy są jeszcze takie kobiety? Myślę tu o zwykłych kobietach,zabieganych w pracy,zmęczonych szarą codziennością,znudzonych i zaniedbywanych mężatkach,które pragną choć na chwilę oderwać się od tego.Może razem uda nam się spędzić kilka miłych chwil? Zróbmy sobie taką chwilę relaksu,co Ty na to? Oczywiście wszelkie koszty wyjazdu pokrywam ja.Chciałbym aby był to wypad przyjacielski,bo mam nadzieję,że połączy nas przyjaźń a nie tylko sex. Co do mnie-jestem zadbanym 40-latkiem,niebieskookim blondynem,180/86.Zdrowym,niepalącym,dbającym o higienę. Jeśli choć trochę byłabyś zainteresowana moją propozycją-pisz śmiało.Resztę ustalimy później.Pozdrawiam i czekam na maile

Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witaj. Jeśli masz ochotę na spełnienie erotycznych fantazji, to chodź do mnie, oddam ci całe swoje ciało. Jestem bardzo namiętna, mam bujną wyobrażnię, wiem czego ci potrzeba, seksu ze mną nigdy nie zapomnisz i szybko do mnie wrócisz do mnie. Gwarancją jest miła zabawa oraz niezapomniane przeżycia erotyczne. Także nie czekaj już dłużej tylko dzwoń - Twoja Ślicznotka.

Dolnośląskie - Wrocław » INNE OGŁOSZENIA
Czy naprawdę nie ma we Wrocławiu kobiet spragnionych miłości francuskiej? Bezinteresownie i z rozkoszą wyliżę cipkę zadbanej pani.Uwielbiam robić to długo i namiętnie. Spotykamy się,Ściągasz majteczki a ja klękam między Twoimi nóżkami i zajmuję się Twoją muszelką. Możesz zrobić sobie np. taką małą przerwę w pracy. Mógłbym klęczeć pod Twoim biurkiem i Cię pieścić. Mogę to również zrobić w Twoim aucie. Nie żądam nic w zamian.Wiek powiedzmy do 45 lat.Wymagana higiena,zdrowie i dyskrecja.Jestem otwarty na wszelkie propozycje,chętnie dłuższy układ.Spotkania możliwe również w godzinach przedpołudniowych.Nie posiadam jednak niestety lokum.Jeśli marzysz o takich pieszczotach-pisz śmiało. Oczekuję na wszelkie maile,najchętniej z fotką. Co do mnie,jestem dość przystojnym,zadbanym 39-latkiem,182/86,niebieskookim blondynem.Pozdrawiam



Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI

Hej
Mam 37 lat 177 cm 78 kg. żonaty
Poznam miła i fajna osobę do dłuższej znajomości a jak długiej to już tylko będzie zależało od nas samych
Z mojej stron możesz liczyć nie tylko na wsparcie finansowe ale tez możesz polegać w innych sprawach.
Chce żeby tek układ wyglądał po przyjacielsku bez przedmiotowego traktowania i mechanicznego sexu . Jestem osoba spokojna bez wygórowanych wymagań.
Jeśli po przeczytaniu jesteś zainteresowana proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie Piotrek


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Szukam młodej (18-23 lata), bardzo atrakcyjnej, bardzo lubiącej seks (w szczególności oralny i analny) dziewczyny z Warszawy. Jeżeli przypadniemy sobie do gustu, proponuję stałe spotkania - za jedno spotkanie mogę odwdzięczyć się kwotą ok. 500 zł. Profesjonalistkom dziękuję. Proszę o poważne i przemyślane oferty ze zdjęciem.

Śląskie - Częstochowa » ZASPONSORUJ FACETA
Młody 20 letni chłopak pozna panią która pomoże finansowo :) w zamian jestem w stanie zrobić wszystko.... posiadam pojazd i jest możliwość dojechania w wyznaczone miejsce :) prosze o kontakt na meil

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Zasponsoruję panią chętną na stosunek w usta. Możliwy stały, regularny układ na kilka miesięcy

Łódzkie - Lodz » KOBIETA DLA KOBIETY
Jestem kobietą62 letnią wysportowaną o młodym wyglądzie na emeryturze pragnę poznać przyjaciółkę w podobnym wieku na złe i dobre .Mieszkam w Łodzi pasjonują mnie podróże oraz długie spacery,Pozdrawiam czekam na kontakt.

Łódzkie - Lodz » KOBIETA DLA KOBIETY
Jestem kobietą62 letnią wysportowaną o młodym wyglądzie na emeryturze pragnę poznać przyjaciółkę w podobnym wieku na złe i dobre .Mieszkam w Łodzi pasjonują mnie podróże oraz długie spacery,Pozdrawiam czekam na kontakt.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam drogie Panie,
bardzo chętnie przyjmę zaproszenie od każdej z Was, która posiada WŁASNE LOKUM W WARSZAWIE, aby móc wycałować i wypieścić języczkiem Waszą muszelkę (tak długo aż oboje nie opadniemy z sił...). Oczywiście odwdzięczę się :) Napisz proszę swoją propozycję i nie ukrywam że liczę na zdjęcie - nie musi być wyzywające itd


Warminsko-Mazurskie - mragowo » KOBIETA DLA FACETA
witam mezatka 39 latek pozna panow sponsorow moge tez z mezem razem mragowo okolice brak lokum zapraszam

Pomorskie - malbork » FACET DLA KOBIETY
witam sa tu jakies mobilne panie chetne
na sex spotkanie bez zobowiazan?dzis 13.08 w godzinach nocnych w malborku.
wiek i stan cywilny bez znaczenia.mozesz byc przy tuszty tez takie lubie;)
masz ochote to pisz umowimy sie.


Śląskie - Katowice » SPONSOR DLA PANI
Drogie Panie,

Dojrzały mężczyzna poszukuje:
kochanki, przyjaciółki ...itp.
Oferuje: miesięczne wsparcie finansowe, dyskrecje, szacunek, dobry humor.
Pozdrawiam,


Małopolskie - Krako » SPONSOR DLA PANI
Ogloszenie to kieruje do zadbanych pan w wieku 18-40 lat.
Szukasz naprawde duzej kasy?Wygladasz przecietnie?
Zapraszam do korespondecji poprzez email.
Zostaw numer ko zadzwonie do ciebie.


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witamy. Będziemy pisać szybko i tresciwie :) 2 bardzo ładne dziewczęta szukają 2 fajnych mężczyzn( bez podtekstów, wymian itp) wynagrodzenie jakiego oczekujemy za wieczór to dla każdej 1000zl:) Zdjęcie możemy wysłać, ale z paskiem na twarzy... Pozdrawiamy serdecznie


Śląskie - Katowice » SPONSOR DLA PANI
Jestem zadbanym 40-to latkiem o sympatycznej aparycji. Wykształconym i obytym w świecie. Szukam młodej ( do 22 roku życia) dziewczyny która chciałaby się raz na jakiś czas spotkać ze mną na erotyczną randkę. Interesują mnie dziewczyny nie wyzywające o miłym dziewczęcym wyglądzie. Podczas randki preferuję pieszczoty, zabawy oralne - jeżeli nie chcesz stosunki nie są konieczne. Szukam dziewczyny z Katowic lub okolic. Spotkania w tygodniu.



Cala Polska - bez znaczenia » ZNAJOMOŚĆ SIECIOWA
Witam. Szukam tą drogą Kobiety, dziewczyny ( wiek i wygląd bez znaczenia)do wieczornych igraszek na Skype. Oczywiście ja mam kamerkę i liczę że znajdzie się tutaj chętna, napalona Pani. Interesuje mnie wszystko nawet lekkie BDSM. Wszystko zależy na co będziesz miała ochotę. Zapraszam do kontaktu

Wielkopolskie - Poznań » DAM PRACE
Witam
Jeżeli szukasz pracy, która da Ci niezależność i pomoże w pozbyciu się problemów finansowych to zapraszam do skontaktowania się ze mną. Poszukuję dziewczyn, kobiet w wieku 18-30 lat, z miłą aparycją, zadbanych, z doświadczeniem jak i bez...
Oferuję:
- mieszkanie w dogodnym punkcie miasta ( blisko MTP )
- bezpieczeństwo, dyskrecję
- możliwość zamieszkania na miejscu
- zarobki uzależnione od chęci i zaangażowania
- sesje zdjęciową
- rozliczenie po każdym spotkaniu, dodatkowe napiwki są w całości dla Ciebie
-bezpłatny dostęp do Internetu WIFI
Pozdrawiam


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ FACETA
26 latek 182/85/16 nieźle wyglądający zadbany i wydepilowany odda się Pani/Panu/Parze w zamian za pomoc finansową. W odpowiedzi pisz czego oczekujesz i ile możesz za to zapłacić. Jestem w pilnej potrzebie więc zgodzę się na absolutnie wszystko, żadne nawet najbardziej perwersyjne zachcianki nie są problemem jestem w pilnej potrzebie. Nie mam lokum ale jestem zmotoryzowany. czekam tylko na poważne odpowiedzi nie mam ochoty na długie pisanie. Mam czas w ciągu dnia. Chętnie stały układ

Świetokrzyskie - Kielce / Kraków » FACET DLA KOBIETY
Szukam dyskretnej znajomośći z kobietą dojrzałą powyżej 30 roku życia,zadbaną i atrakcyjną. Ja wysoki 24latek,przystojny i wysportowany dbający o siebie. Bez sponsoringu. Kielce / Kraków

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam, chociaz ciezko tu znalezc odpowiednia osobe zaryzykuję. Szukam kochanki - atrakcyjnej, szczuplej, zadbanej dziewczyny z ktorą mógłbym nawiązać dyskretną niezobowiązujacą znajomość. Dziewczyny ktorą moglbym zaopiekować się, zabrać na zakupy, do kina, teatru czy restauracji i oczywiście dobrze bawić się w łóżku. Ze swojej strony mogę zaproponować miłe towarzystwo sympatycznego faceta, wsparcie finansowe i ewentualnie pomoc w wynajmie mieszkania. Moja propozycja na pewno nie jest dla wszystkich - dlatego też proszę o rozważne odpowiedzi od dziewczyn, które mogą spełnić moje oczekiwania. Jeśli jesteś zainteresowana - napisz kilka słów o sobie, będzie mi miło jak dołączysz zdjęcie - zrewanżuje się tym samym, umówimy się na kawę, porozmawiamy.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Szukam atrakcyjnej i co wazne szczuplej dziewczyny, ktora rozumie jaka jest roznica miedzy kochanka a prostytutka i bedzie umiala sie sprawdzic w roli tej pierwszej. Interesuje mnie dluzsza znajomosc z jedna osoba, ktora bede mogl sie odpowiednio zaopiekowac w zamian za wspolnie spedzony czas - nie tylko w lozku.

Strona: 1 / 30>>>    strony: [1]23456789101112131415161718192021222324252627282930